Tails| LOG |2013

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bitch please bij 3km met de ambu afgevoerd denk

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
      bitch please, 37 minuten 4,9km checking in.
      Originally posted by Dexie View Post
      Bitch please bij 3km met de ambu afgevoerd denk
      Hahah, sterk mannen. Komt wel goed tot een bepaald punt ga je met zeven mijls passen vooruit.
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Tails, als je graag een betere conditie wilt, regel dat dan. Kan prima samen met massa dr bij gooien als je maar voldoende eet.

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
          Tails, als je graag een betere conditie wilt, regel dat dan. Kan prima samen met massa dr bij gooien als je maar voldoende eet.
          Als ik cardio doe in combinatie met mass heb ik echt het gevoel dat mijn prestaties verminderen. Daarom doe ik het ook nooit en na mijn workouts zijn mijn spieren simpelweg te verzuurd om het te doen. Als ik het wel doe dan verkrampen bijv m'n kuiten en stel ik begin m'n workout met cardio dan heeft dit een negatieve invloed op m'n squat.

Als ik het toch doe zal ik uiteindelijk mijn voeding er ook bij aan moeten passen.

Originally posted by Nocerino View Post
          Wel een beetje omhoog krijgen, want kan me goed voorstellen dat je met jiujutsu doodgegooid word met conditie trainingen.

Comment

• Je kan het natuurlijk ook op rustdagen doen. Zeker áls je conditie beter is gaat een fikse cardio inspanning niet echt goed samen met KT.

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
              Damn mijn record op de 5km is 18 minuten
              BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                Damn mijn record op de 5km is 18 minuten
                Originally posted by Nocerino View Post
                Tja...

Comment

• Relaxte training vandaag, was alleen wel druk. Ik merk dat mijn bp achteruit is gegaan maar mijn sq en dl daarintegen niet. Merk nu al profijt van de cardio, heb meer energie tussen de sets door dus dat is zeker iets positiefs.

bp (begon hiermee omdat het squatrack bezet was)
                  4x6x50

squat (ging bijna te makkelijk)
                  5x5x70

deadlift
                  3x100
                  2x1x110
                  1x120
                  Last edited by Tails; 13-05-2013, 20:25.

Comment

• Wat bedoel je precies met "profijt van de cardio"? Dat je minder snel uitgeput bent, dus je sneller kan door doen of?
                    Voor de rest gaat het goed hier
                    Gewoon lekker verder zetten die trainingen, nu is het nog gemakkelijk maar voor je het weet begint het ook met het zware werk
                    I'm not special, but not the same as you.
                    Because I do things you will never do.
                    SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• Originally posted by nbtp View Post
                      Wat bedoel je precies met "profijt van de cardio"? Dat je minder snel uitgeput bent, dus je sneller kan door doen of?
                      Voor de rest gaat het goed hier
                      Gewoon lekker verder zetten die trainingen, nu is het nog gemakkelijk maar voor je het weet begint het ook met het zware werk
                      Dat ik minder rust nodig heb tussen de sets door en merk dat ik wat meer energie heb. Die 120 deadlift was redelijk pittig, is evenaring van mijn pr een aantal weken terug. Ben benieuwd of ik na dit schema 1x130 kan of niet maar thx! Gaat zeker goede kant op behalve met bp dan.

Comment

• Originally posted by Tails View Post
                        Dat ik minder rust nodig heb tussen de sets door en merk dat ik wat meer energie heb. Die 120 deadlift was redelijk pittig, is evenaring van mijn pr een aantal weken terug. Ben benieuwd of ik na dit schema 1x130 kan of niet maar thx! Gaat zeker goede kant op behalve met bp dan.
                        Ah wow, ok, gewoon voor gaan met die DL, kan je soms nog een heleboel meer uithalen dan je denkt haha
                        En tja BP blijft een minder leuke oefn persoonlijk, heb ik het zelf ook lastig mee.
                        I'm not special, but not the same as you.
                        Because I do things you will never do.
                        SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• BP Heeft iedereen het wel lastig mee . ik gaat ook met moeite vooruit daarop
                          If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Originally posted by InfineGhost View Post
                            BP Heeft iedereen het wel lastig mee . ik gaat ook met moeite vooruit daarop
                            Ik vind hem wel lekker gaan
                            17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• Originally posted by nbtp View Post
                              Ah wow, ok, gewoon voor gaan met die DL, kan je soms nog een heleboel meer uithalen dan je denkt haha
                              En tja BP blijft een minder leuke oefn persoonlijk, heb ik het zelf ook lastig mee.
                              Vind t zelf ook geen leuke oefening, misschien ook dat ik er daarom minder hard op ga. Moet wel zeggen dat dl eerst mijn minst favoriete oefening was en nu een van mn meest favoriete. Vind het toch altijd een heerlijk gevoel geven.

Comment

• BP zuigt
                                Dumbell presses ftw.

heb je ergens fotos staart? Of ga je die nog maken?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X